Deklaracja Dostępności

Zespół Szkół im. Prymasa Tysiąclecia Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Teresinie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej: www.zs.powiatsochaczew.pl

Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:


Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.


Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem:

  • Na stronie występują zdjęcia, które nie mają prawidłowego opisu alternatywnego lub nie posiadają go wcale.
  • Niektóre treści tekstowe nie są dostępne cyfrowo np. poprzez błędne stosowanie nagłówków.
  • Linki występujące na stronie nie posiadają prawidłowego opisu kontekstowego.

Nadmierne koszty:

Brak informacji o nadmiernych kosztach.

Treści nieobjęte przepisami:

Brak informacji o treściach nieobjętych przepisami.


Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządzono na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: IDcom Group Sp. z o.o.


Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Martyna Białowąs — mejlowo martyna.bialowas@zsteresin.pl lub telefonicznie +48 514 580 261.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, jednak nie dłużej niż do 2 miesięcy od zgłoszenia.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.


Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę możesz złożyć listownie lub mailem do: Martyna Białowąs pod adresem martyna.bialowas@zsteresin.pl lub w siedzibie jednostki: ul. Aleja XX-lecia 12, 96-515 Teresin

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl .

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.


Pozostałe informacje


Dostępność architektoniczna

Dostosowanie budynku:

W budynku są częściowe udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami. W budynku dostępna jest toaleta. W budynku nie ma oznaczeń pomieszczeń za pomocą alfabetu braille'a.

Dostosowanie wejść do budynków:

Przy wejściu do budynku istnieje możliwość skorzystania z podjazdu dla osób poruszających sie przy pomocy wózka inwalidzkiego.

Dostosowanie korytarzy:

Korytarze w budynku są szerokie.

Dostosowanie schodów:

Przy schodach zamontowane są poręcze. Schody oznaczone są odpowiednimi taśmami.

Dostosowanie wind:

W budynku nie ma wind.

Dostępność pochylni:

Pochylnia dostępna jest przy wejściu do budynku w postaci podjazdu dla osób poruszających się z pomocą wózka inwalidzkiego.

Dostępność platform:

W budynku nie ma dostępnych platform.

Dostępność tyflomap:

W budynku nie ma tyflomap.

Dostosowanie parkingów:

Parking posiada dwa wyznaczone miejsca dla osób z niepełnosprawnościami.

Prawo wstępu z psem asystującym:

Pozwalamy na wstęp z psem asystującym do budynku urzędu.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

W dostępie do informacji oraz pomocy przy komunikacji można skorzystać ze wsparcia pracownika szkoły.

Dostępność tłumacza języka migowego:

Tłumacz migowy nie jest dostępny.

Dostępność informacji głosowych:

W budynku nie ma możliwości skorzystania z informacji głosowych.

Dostępność pętli indukcyjnych:

W budynku nie ma pętli indukcyjnych.